Paket

Idag har varit en helt vanlig måndag... alltså en tvättmåndag. På måndag är en kort dag i skolan för Charlie, så då kommer han hem vid ett. Då passar jag på att tvätta Sams kläder, men nu har jag börjat att tvätta bådas, det blir lättast så annars brukar jag tvätta Charlies på torsdagarna. Men men, så idag när Sam kom hem, Charlie och jag var där uppe och kollade på en hemsida, på hans kindel (kindle?).. pekskärm... thinkgeek.com eftersom jag undrade vad han önskar sig när han fyller år. Han hittade någon touch armbandsklocka, alltså när man tryckte på mitten av klockan så visade det med blåa prickar och en vit blinkande prick hur mycket klockan var. Ganska svårt att förklara men den ville han ha iallafall. Den kostade 50 dollar!! Så den får han inte av mig iallafall :P
Men sen när vi gick ner så såg jag att på ena bordet låg ett stort grönt paket.
Såg direkt att det var till mig, för de gröna paketen finns ju inte överallt. Så det var ett paktet från mamma! :D Hade efterfrågat lite av sakerna, så jag visste ju att det var på väg och vad det på ett ungefär skulle innehålla.
Men det innehöll det här:
Så nu skall man nog klara sig ett tag ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0