Biofredag

Igår var det fredag. Snart sommarlov!! Jippie!!! Eller ja, jag har ju inte sommarlov, jag skall ju mer eller mindre jobba varje dag, fast det bli kanske förhoppnigsvis mest badande i poolen och det jobbet kan jag leva med! Men igår, så jobbade Claire hemifrån och de här förbannade städarna var här, men såklart så kommer de så sent att de fortfarande är här när pojkarna kommer hem från skolan.. Skitjobbigt tycker jag, för jag är helst inte i huset när de är här och jobbar. Tycker det bara känns konstigt. Men iallafall, Sam kom hem först som vanligt, han verkade mycket tröttare än han brukar vara, men han sa inget när jag frågade hur det var. Sen gick jag och mötte Charlie vid bussen. Claire kom ut och mötte oss och sa sen att Sam trodde att han hade feber, så hon gick och tog tempen på honom. Ja, han hade feber. Men Charlie hade fortfarande simträning, så Claire tog honom till träningen och jag kunde mer eller mindre sluta jobba för dagen då. Men eftersom alla andra jobbar klockan fyra så kunde jag ju lika gärna vara hemma och passa Sam, ge honom lite mat och vatten och sa till honom att gå och lägga sig och vila en stund. Detta var första gången någon av dem har blivit sjuk när jag har varit här och det var första gången som jag "slutade" klockan fyra!!
Men på kvällen bestämde jag och Lisa oss för att kolla på bio, det blev... *Trumvirvel*.....
Madagaskar 3!! Vi skrattade oss mer eller mindre genom hela filmen! De är bara för goa! Fast ibland skrattade man bara åt pappa som skrattade jätemycket som satt på raden framför oss! xD
Men nästa film att se blir Ice age 4(?)!!! Dem är ju också bara för bra! Många filmer man skall se här nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0